Mythbuster: machiaj sănătos

Da, ne place să ne machiăm. Fooarte mult! Dar cred că am auzit cu toţii expresia „îţi strici faţa”. Eh, astăzi m-am jucat puţin şi am creat machiajul natural şi sănătos. Absolut orice produc folosit aici este 100% benefic tenului. Vi-l prezint şi vouă.

Trusa mea de machiat naturat arăta cam aşa şi este folosită în fiecare seară când mă pregătesc să urc pe scena din pat 😛

În „trusă” am o  un gel de curăţare exfoliant care realmente luminează faţa. Este pentru toate tipurile de ten, l-am cumpărat de la Nivea şi este din colecţia Natural Beauty. După ce avem faţa curată aplicăm crema Nivea „Pure and Natural” . Conţine ulei de argan bio şi aloe vera. Este super hidratantă!

După ce am hidratat tenul recomand batonul de la Garnier Caffeine Roll-On pentru ochi.  Pe el scrie că are cafeină stimulantă şi că oferă „o privire mai liniştită”. Este pentru pungi, cearcăne etc… nopţi pierdute. Eu mă culc la 4 dimineaţa şi mă trezesc pe la 12. Nu e OK deloc, dar chiar nu se mai văd cearcănele. Este foarte bun. Îl aplic şi seara, nu doar dimineaţa, şi fac un masaj în jurul ochilor.

După asta luăm crema Nivea Natural Beuty care are „particule de lumină”. Eu ador crema asta, are efect de „Edward-Cullen- în- lumina- soarelui”. (fanii Twilight ştiu ce spun :)) ). Crema asta dacă este aplicată pe pomeţi, imediat sub ochi, sus pe arcadă, pe nas şi deasupra buzei (exact ca iluminatorul) ofera un efect de iluminator. Totul fiind foarte natural. Pigmenţii de strălucire şi proteinele de caşmir din cremă conferă aspectul acesta radiant.

Apoi la final aplic strugurelul Nivea Fruity Shine Cherry (pe care îmi vine să îl mănânc, aşa de bine miroase) şi ne-am „rujat” şi buzele.

Gata machiajul. Hidratant, radiant, luminos şi cu buze ca nişte zmeurici. Yummy! 🙂

P.S. Să nu mai spun de mirosul plăcut al „machiajului”. 😛

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

