Giveaway Carrefour

Salutare:)

Azi am achiziţionat nişte produse pe care vreau să le recomand (cu căldură). În primul rând aveam maaare nevoie de o cremă pentru ochi, pentru că am auzit diverse poveşti despre cât de dăunător este să te dai cu creme de faţă, pe faţă :))) Sună haios, nu? Nu e vorba chiar de faţă, ci de zona ochilor. :p

Aşa că am fost la un plafar şi cu doar 15 lei am achiziţionat o cremă contur ochi cu ceai verde şi Q 10. Este pentru ten mixt şi normal aşa că o recomand. Crema este foarte hidratantă şi îţi lasă o senzaţie plăcută.

Cel de-al doilea produs urma să primească un vot negativ din partea mea. Este vorba de un săpun de la Himalaya. (mai nou produc şi cosmetice, nu doar medicamente). Este un săpun cu migdale, extract de trandafir şi este special pentru pielea uscată. Eu aplic cremă de corp în fiecare seară şi recent mă dau cu uleiul de la Johnson’s . (ăsta) pentru că am pielea foarte uscată.  Şi cred că ştiţi la ce senzaţie neplăcută mă refer, când ai impresia că te strânge toată pielea.

Pe corp nu e nicio diferenţă. Mie mi se pare că pielea tot te strânge şi că nu face notă discordantă, faţă de alte săpunuri. Dar pe ten este altceva. Pielea nu m-a mai strâns aşa de rău. După mai multe zile de folosire voi spune cu siguranţă dacă este un produs OK.

Un alt produs a fost un giveaway de la Carrefour. :)) Am luat un roll-on pentru coşuri. Nu ştiu de unde invazia asta în ultima perioadă. Gelul de la Gerovital nu şi-a mai făcut treaba şi am spus să trec la altceva. Şi după ce am ajuns la casă am descoperit o problemă cu codul de bare de la roll-on, am aşteptat să îl schimbe, pe urmă să vadă care este problema ca într-un final să îl primesc gratuit de la ei. Cadou de Moş Craciun. :)) Uite şi produsul (care şi-a făcut, cât de cât treaba în 3 ore).

Iar ultimul produs care m-a impresionat în mod plăcut a fost pila de unghii de la E.l.f. de doar 8 lei. Comandaţi-o repede de aici. Face de toate, netezeşte, pileşte foarte bine, dă strălucire.

P.S. Finalul este machiajul pe care l-am purtat azi. Din păcate aparatul meu nu a redat fidel culorile. Cred că de mâine voi începe seria filmuleţelor. Poate un clip va fi mai elocvent.

Această prezentare necesită JavaScript.

O părere la “Giveaway Carrefour

  1. Felicitări pentru faptul că încurajezi aplicarea unei baze-cremă înaintea fondului de ten și a oricărui tip machiaj! Sunt foarte multe femei care aplică machiajul (mai ales în zona ochilor), fără a folosi o bază în prealabil, ceea ce duce la degradarea prematură a pielii sensibile din jurul ochilor și la hipervascularizare. Din experiența multor altor persoane, am ajuns la concluzia că Sensibiolight de la BIODERMA [http://hairbb.com/hair-care-products/images/Bioderma%20Sensibio%20Light%20Cream.jpg] este cea mai bună bază pentru orice. Este destul de costisitoare, într-adevăr (vreo 50-60 RON în farmacii), dar am văzut-o lipind la propriu bucăți de piele degradată. Are o consistență foarte moale, se absoarbe instant în piele, iar fondul de ten și machiajul aderă perfect după aceea.

    De la Himalya am încercat doar crema antiseptică cu aloe vera [http://www.herbalsworld.com/media/catalog/product/cache/318/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/A/1/A1204101_5882_1_6.jpg], care s-a dovedit a fi foarte eficientă. Vindecă arsurile, bătăturile și rănile în timp record. Sunt plăcut surprins să văd că au o gamă mai largă de cosmetice și sper să-ți meargă bine cu săpunul ăsta. Mie brandul ăsta mi-a câștigat încrederea.

    Cât despre coșuri, eu nu am folosit niciodată roll-on, pentru că nu este eficient pentru tipul meu de ten. În schimb, mi-am format un ritual zilnic de spălare a tenului dimineața și seara înainte de culcare. Foloseam două produse din gama L’Oreal Pure Zone: gelul de curățare [http://p.alejka.pl/i2/p_new/05/55/loreal-pure-zone-chrono-zel-doglebnie-oczyszczajacy_0_b.jpg] (atât dimineața, cât și seara), respectiv scrub-ul [http://www.baaria.com/img/produse/2617/l`oreal-pure-zone-gomaj-dezincrustant-actiune-imediata150ml..jpg] (doar seara), pe care le recomand cu căldură. Secretul unui ten fără coșuri este, în opinia mea, o igienă zilnică și neapărat un scrub cu efect de peeling pentru înlăturarea celulelor moarte. Mai nou, folosesc în locul acestor două produse un cleanser de la AVON [http://images.izideal.com/img/product/5942522/l/uk/avon-solutions-winter-fabulously-clean-cleanser.jpeg], care le înlocuiește cu succes.

    Felicitări încă o dată pentru articolele de aici și mult succes cu acest blog! 🙂

Lasă un răspuns

