H&M mania

In zilele de 17-18 martie H&M aniverseaza un an de la deschiderea lantului de magazine in Romania. Cum in luna martie in majoritatea revistelor am gasit carduri de 20 lei ptr H&M le-am pus, azi, la treaba.

In total am avut 5 carduri si am achitat o diferenta de doar 19 lei pentru toate lucrurile pe care mi le-am cumparat. Eu spun ca am facut o afacere. Era o imbulzeala la H&M si invidia crestea pe fetele cumparatoarelor atunci cand le subtilizai o bluza misto de sub ochi.:))

Oricum, magazinele nu s-au golit, asa cum m-as fi asteptat, iar H&M inca isi asteapta clientii. Grabiti-va sa va luati ce va place!

ImageImage

ImageImage

Lasă un răspuns

