Machiajul: o necesitate sau o placere?

Am descoperit un clip pe YT, un reportaj realizat de Acasa TV despre machiaj. Titlul era „machiaje proaste” si am fost curioasa sa vad cat de proate sunt aceste machiaje. Am vrut sa vad daca si eu le consider la fel. Nu a fost un caz singular cand „marii” critici de moda spuneau ca nu este OK, iar mie mi se parea OK.

Secretul in domeniul beauty este stilul si stiinta de-a combina/asorta. Consider ca nimic nu este prea mult/prea putin daca stii cum sa le combini. Poate eu prefer impreunrile florale sau animal print-urile sau mai stiu eu ce. Nu poate sa vina un stilist sa imi spuna ca este kitch atunci cand eu port doar un articol vestimentar cu animal print.

Mereu am fost adepta curentului de moda „ce iti place”. Am avut delimitate in minte cateva concepte pe care nu le-as fi purtat oricat de in voga ar fi fost. Astfel ca:

-nu tolerez pantofii si gentile albe; mi se par kitch, de prost gust. Chiar si la mirese am reticente in privinta pantofilor albi. Ar trebui sa fie putin crem sau un alb murdar, culoarea untului; ar trebui sa fie diafani si nu de prost gust, sa aiba mici perlute sau diverse modele.

-pantalonii albi la barbati mi se par un mare NU. Serios acum, cat de prost gust poate fi un tip cu pantaloni albi si cu maiou mulat pe pectorali? Daca i se vad gleznele, iar posteriorul tipa sa iasa din pantaloni este „ideal”.

-mi se pare de prost gust sa alegi o tinuta „all… si culoarea respectiva”. Cred ca doar negrul este exceptia de la regula. Cum vine o tinuta all pink? Super-mega-kitch?

Lista este deschisa, nu o voi completa acum. Va las cu filmuletul cu pricina;

 

Lasă un răspuns

