Romantic Eye, Too Faced – review

Too Faced a lansat in primavara anului 2011 o paleta absolut superba si dulce. Romantic eye cu denumiri la fel de romantice. Admirati mai intai pozele.

Am vazut ca nu exista review-uri in romana si m-am gandit sa spun eu cateva cuvinte despre aceasta paleta.

-Este o paleta versatila, se pot realiza machiaje de zi, de seara, de birou, glam

-Contine 9 culori din care 4 sunt cu finish satinat, iar 5 sunt mate

-Fardurile sunt FOARTE pigmentate, nu necesita aplicarea unui creion de tip jumbo (nyx) pentru a intensifica nuantele; le-am aplicat peste baza de ochi Candlelight (care nu intensifica deloc nuantele) si am fost foarte multumita

-Fardurile sunt usor de blenduit, nu cad sub ochi

-Stiu ca nu ajuta cu nimic, dar denumirile sunt delicioase

-Pretul este de 149 lei, se gaseste in magazinul Sephora

-Nu mai contine o pensula (asa cum au paletele Natural eye, Naked, Matte etc)

-Se regasesc cele 3 carduri care iti sugereaza 3 tipuri de machiaje

-Paleta este foarte potrivita pentru a realiza un machiaj de nunta, un machiaj diafan, dar si pentru un smokey

O recomand cu incredere, merita investitia pentru ca la un mic calcul realiz ca o culoare ar costa cam 16 lei (cand in realitate mono-urile too faced costa cam 70 de lei).

Palete sunt o investitie rentabila in cazul brandului Too Faced. Nu mi-am mai bagat degetelele pentru a face swatch-uri, dar le-am sutit de pe site-ul . Pentru alte detalii astept intrebari! 🙂

Lasă un răspuns

