Rutina zilnica de ingrijire a fetei [Machiajul incepe cu…]

Buna fetelor,

Am fost foarte activa pe Youtube si Facebook, iar blogul a fost neglijat. As vrea sa schimb putin lucrurile astea.

Azi va voi vorbi despre primii pasi in machiaj. Am sa va impartasesc cel mai important secret in machiaj: un ten curat si sanatos. Exact cum spuneam si in titlu machiajul incepe cu demachiere si curatare.

Acum va voi vorbi de rutina de incepere (si ingrijire a fetei) a machiajul din punctul meu de vedere.

Image

Primul  pas este curatarea fetei. Demachiez fata cu servetelele de la Nivea sau cu demachiantul de la Vichi. Dupa demachiere, spal cu sapun si o data la cateva zile exfoliez fata cu un gel de la Elmiplant (este foarte bun) care contine particule de bambus, matifiaza fata, previne sau inlatura acneea si inlatura punctele negre.

Dupa curatare aplic crema de ochi (contur de ochi). Prima mea crema de ochi a fost de la Cosmetic Plant si vreau sa spun ca se vedeam o mare diferenta. Daca inainte pielea mea era putin mai transparenta in jurul ochilor, dupa o utilizare de vreo 2 saptamani diferenta s-a vazut clar. Pielea avea un aspect mai sanatos, stralucitor si nu mai era transparenta. Acum folosesc ceva de la plafar cu spirulina, catina, unt de cacao, miere si alte ingrediente naturale. Nu pot spune ca nu este o crema buna, insa parca inclin spre prima mea crema si cred ca o voi reachizitiona curand.

Dupa crema de ochi urmeaza crema de fata. Acum folosesc crema de la Elmiplant cu nectar de gutuie si vitamina E. Eu ador firma Elmiplant si sunt foarte multumita de de toate produsele lor. Asta iarna am avut o mica problema cu acneea, atat cat sa ma scoata din sarite, iar crema lor anti imperfectiuni (din aceiasi gama cu gelul de curatare) a fost foarte buna. Acea crema era si baza de machiaj, pe asta nu e scris ca ar fi, dar se poate folosi ca baza de machiaj o crema. Nu trebuie cumparat un primer de fata.

Dupa crema hidratez buzele cu un strugurel delicios. L-am gasit in DM asta iarna cand aveam buzele arse si crapate si a facut minuni intr-o singura noapte. De atunci il folosesc iarna si cand e nevoie vara. Are si SPF.

Dupa aplicarea cremelor pulverizez apa termala si asta e tot. Astept sa intre totul in piele si ma pot machia. Acest ritual este valabil si seara, dupa demachiere, nu doar inainte de machiaj.

In poza mai apare o crema despre care am vurt sa va vorbesc chiar daca nu este pentru fata, ci pentru maini. Am cumparat o acetona cu aloe vera si am primit cadou o crema de maini dulgon, foarte hidratanta si cu un miros superb.

Cam atat despre ingrijirea fetei. Daca aveti intrebari le astept cu drag in sectiunea de comentarii.

 

 

Lasă un răspuns

