Make-up by Dior

Buna fetelor,

Azi am avut prima mea experienta cu un make-up artist Dior…. sau cel putin asa spuneau cei de la Sephora. Acum nu stiu daca machiajul realizat a fost atat de „sarac” in produse, doar pentru ca era un cadou din partea Dior, insa am avut multe obiectii. Cunosc (din blogosfera) o make-up artista Dior – Anca Buzea- si ii apreciez munca. Imi plac machiajele realizate de ea.

Astazi am fost tratata cu:

-BB Cream Dior (260 lei)

-Pudra matifianta (cu part de glitter, parca)

-Bronzer (blush bronzer)

-Rimel

-Gloss

Ce sa spun despre experienta asta… ca nu e nimic de spus… ORICINE putea realiza un astfel de machiaj. Nu trebuie sa ma numesc make-up artist si sa iau si bani pe asta.

Ce a lipsit din machiaj?

O baza de machiaj, iluminatoare pentru a da luminozitate tenului

Un corector (pentru triunghiul de lumina si nu numai, pentru acoperirea imperfectiunilor)

Blush (OK, iti place tie bronzerul ala cu particule de glitter in el, dar aplica putina culoare pe obraji)

Iluminator (vara se poarta)

Ochii cui raman? Fard deschis pe pleoapa mobila+fard inchis in pliu+conturul ochilor, apoi se poate aplica rimelul

Si la final glossul, care n-a lipsit.

Mi-am luat un ruj cu textura de gloss, superb. Merge la machiajele neutre. Si am primit o bratara de le Dior, parfumata cu noul parfum de vara.

Pun poze cu machiajul si spuneti-mi si mie: sunt eu exagerata sau rea cu aceste critici?

 

2 păreri la “Make-up by Dior

  1. cunosc sentimentul…cam aceasi experienta am avut la Cluj acum o saptamana, cica make up artisti Dior….m-au dezamagit maxim din toate punctele de vedere. Sincer as face o sesizare undeva daca as stii unde, catre Dior romania sau Sephora, pentru ca din punctul meu de vedere s-au facut de ras…iar eu am ramas cu gust amar dupa experienta respectiva.

    • Iti dai seama ca brandul n-are nicio vina. Dar asa e in tara asta minunata: reprezentantii de vanzari, make-up artistii etc, strica imaginea unor firme puternice!

Lasă un răspuns

