Review: I love to… Just get away<3

Buna fetelor:)

Voi face mai multe review-uri pe blog si machiaje pe youtube. Imi este foarte greu sa surprind in poze machiajele asa ca nu prea cred ca voi posta machiaje aici. Sa revenim la review-ul de azi. Sunt sigura ca ati auzit de produsele I love to…

Se gasesc in magazinele Douglas si au produse pentru ingrijire: geluri de dus, sampon, balsam de buze.

Eu am primit un kit de ingrijire, de rasfat care se numeste I love to… just get away si contine produse travel size. Contine un sampon cu aroma de capsune si milkshake, balsam cu aroma de zmeura si afine(mure) si sampon + balsam de par cu aroma de mango si papaya. Mai are si un gloss cu aroma de capsune si milkshake.

Gelul de dus este ciudat. Are o consistenta putin solida, nu este lichid ca orice gel. Trebuie sa aplici mai mult produs pentru a face spuma. In schimb mirosul este…mhhmmm…genial. Imi place enorm. Dar nu l-as recumpara doar pentru miros, mai ales ca am impresia ca nu curata atat de bine precum o face gelul de dus de la Sephora.

Crema de corp a fost si ea o mica dezamagire din cauza mirosului. Chiar speram sa miroasa a capsune, insa miroase… a vin? Mie asa mi se pare. Zici ca m-am dat cu vin pe corp. Hidrateaza destul de bine, n-as recumpara crema asta atat timp cat exista crema cu aroma de prajitura de lamaie, vanilie… de la Dm. Asta de aici.

Samponul si balsamul au fost surpriza placuta al acestui pachet. Samponul are un miros foarte placut, face multa spuma si curata bine, iar balsamul lasa parul moale si usor de descurcat. Le-as recumpara.

Glosul are o problema: nu prea se vede shimmerul din el si este transparent. Mi-ar fi placut sa aiba putina culoare. Dar are un miros foarte misto si l-as recumpara. Sau cel putin as incerca balsamul lor de buze, din borcanase.

Toate produsele din kit se gasesc la 100 de ml, iar glossul are 15 ml. Kitul a costat 40 de lei.

Va las cu pozele. Va pup

Lasă un răspuns

