Trend alert: Makeup trends (spring 2013)

Fara nicio introducere sunt innebunita dupa machiaj. Fie ca se poarta un anumit machiaj sau nu, eu experimentez si creez diverse look-uri. Insa astazi voi prezenta trendurile in machiaj primavara-vara 2013. Enjoy!

1)Buze puternice (rosii)

hbz-makeup-trend-ss13-red-lips-Burberry-lgn

 

hbz-makeup-trend-ss13-red-lips-Saunders-lgn

2)Eyeliner in full effect (abuzeaza de tusul tau) Se poarta liniile de tus, alungite peste masura si trasate peste fardurile metalizate!

00240h_592x888 hbz-makeup-trend-ss13-eyeliner-miu-miu-lgn

 

Sa nu uitam de Chanel, care este… SUPERB!!!

hbz-makeup-trend-ss13-eyeliner-chanel-lgn

 

3)Lush lashes (genele false specifice  trendului twiggy)

hbz-makeup-trend-ss13-lashes-leroy-lgn hbz-makeup-trend-ss13-lashes-Moschino-lgn

 

Un machiaj superb, marca Gucci

hbz-makeup-trend-ss13-lashes-gucci-lgn

 

4)Cel mai tampit trend, pardon sprancenele neimblanzite

Imi pare sincer rau, insa niciodata nu mi-au placut sprancenele mari, stufoase, prea naturale. Nu degeaba exista civilizatie, iar lumea a inventat ceara, penseta. Anul aceasta se poarta sprancenele stufoase, eu voi ramane la sprancenele mele naturale, normale si voi continua sa le trasez forma asa cum este firesc.

5)Albastru si verde

DA, DA, Da!!! Tusul albastru si verde din nou la putere. Eu i-am crezut pe cuvant si am realizat un machiaj cu tus albastru. Dati o fuga sa vedeti tuturialul. AICI

Fullscreen capture 3122013 121840 AM.bmp

 

hbz-makeup-trend-ss13-blue-green-eyes-Moschino-lgn hbz-makeup-trend-ss13-blue-green-eyes-versus-lgn

 

Si pentru machiajul Moschino am un tutorial, personalizat. Dati un CLICK AICI

Fullscreen capture 3122013 122252 AM

 

00200h_592x888

 

6)Ultimul trend, cel care nu s-a demodat niciodata – Pielea stralucitoare, naturala

hbz-makeup-trend-ss13-glowing-skin-Dolce-e-Gabb-lgn hbz-makeup-trend-ss13-glowing-skin-ralph-lauren-lgn

Lasă un răspuns

