De ce recomand să cumperi redus

În luna martie a acestui an am lansat o serie de clipuri denumite Inspired by. Primul clip a avut ca inspiratie cumpărăturile cu cap, iar unul dintre sfaturile din clip era  „fă-ți un obicei din a vâna reduceri”. Indiferent de suma de bani de care dispui atunci când pleci la cumpărături nu este nimic mai satisfăcător decât să vezi că ai economisit sute de lei.  Foarte multe fete vânează reducerile pentru că este mai atractiv să cumperi lucruri la promoție sau să cumperi pantofi reduși de la 60 de lei la 20 (așa am cumpărat ultima oară multe perechi de balerini).

Răsfoind internetul am descoperit un site care se potrivește cu gândirea mea atunci când plec la cumpărături. Site-ul se numește Cumpără Redus și dispune de niște oferte foarte atractive. Pe acest site am găsit diverse cupoane cu reduceri considerabile. Prima categorie accesată a fost cea de reduceri colective. Cum a venit vara și abia aștept să plec la mare am pus ochii pe un cupon cu reducere pentru un sejur la mare. Pentru 6 zile cu pensiune completă, la Eforie Nord, plătești doar 600 de lei. Am căutat atât de mult cazare pe litoral și credeți-mă că nu am găsit vreo ofertă care să egaleze acest cupon.

Pe lângă ofertele de sejur la noi în țară am găsit cupoane pentru vacanțe peste hotare, all-inclusive. All-inclusive-ul a pătruns și la noi în țară, nu știu exact dacă din acest an sau de ceva timp, cert este că pare să se bucure de succes. Nu am găsit pe site-ul de reduceri cupoane pentru all-inclusive la noi în țară, însă am auzit că acest serviciu a fost primit bine de publicul român. Eu, una, prefer țara noastră pentru concedii, atunci când vine vorba de mare. Și pentru mare prefer întotdeauna Constanța.

În orice caz, baftă la găsit oferta de vacanță care să fie pe placul vostru, iar înainte de-a pleca în concediu nu uitați să fiți cochete, așa că treceți și pe la categoria de accesorii. Eu ador accesoriile, fie că e vorba de genți sau brățări.  Dacă tot mă pregătesc să plec la mare am pus ochii pe o geantă de plajă chic, care să se potrivească și cu manichiura pe care o voi face în vacanță.

Imprimeul de marinar este mereu la modă la mare, așa că geanta se asortează cu costumul meu de baie și cu pălăria pe care vreau să o cumpăr.imagine_113701

Vă recomand ca geanta de plajă să fie suficient de spațioasă pentru a putea pune în ea loțiunea de plajă, o revistă, o sticlă de apă, prosop de plajă și o apă termală pentru a vă putea răcori. La plajă nu purtați machiaj, chiar dacă sunteți dependente de fond de ten sau BB Cream. Alegeți doar o cremă cu FPS (factor de protecție solară) de 50.

În final vă reamintesc, vânați reduceri și bucurați-vă cât mai mult de soare, nisip și apa mării.  Călătorie plăcută! 🙂

O părere la “De ce recomand să cumperi redus

  1. Pingback: Reduceri, reduceri, reduceri | makeupbymaia

Lasă un răspuns

