Strawberry lemonade

Zilele trecute mi-am mărit colecția de oje cu încă două frumuseți. Am observat că în ultima perioadă am o plăcere să îmi cumpăr sticluțe mici cu esențe colorate. Mi-am cumpărat Avon Strawberry și Astor Fashion Studio în nuanța 137. Astor este o culoare pastel, lămâie, iar Avon este o culoare intensă, fuchsia. Sinceră să fiu nu prea îmi aduce aminte de căpșune, ci mai degrabă de zmeură, rodie?

20130719_235812-001

 

Câteva cuvinte despre oje

Avon m-a surprins foarte tare cu această ojă. Chiar nu mă așteptam să fie atât de bună. Primul și singurul contact cu Avon a fost prin liceu, când îmi cumpăram un ruj, un portfard, o brățară, un parfum de la o colegă reprezentant Avon. Niciodată, însă, nu fusesem mulțumită de calitatea produselor.

Oja SpeedDry se usucă în câteva secunde, chiar este speed dry. Nu are o strălucire fantastică, însă nu este mată. Îmi place aspectul ei pe unghii. Este suficient un singur strat, iar aspectul general al manichiurii este unul frumos. Dureaza cam o zi-două pe unghii, apoi începe să se cojească puțin. Am reparat cele două unghiuțe și manichiura este în continuare demnă de arătat. Cantitatea este de 12 ml la prețul de 13 lei. Varietatea culorilor este foarte mare. Comparând oja de la Avon cu cea de la Flormar pot spune că este dificil să alegi între cele două branduri.

Pensula ojei de la Avon permite o aplicare rapidă și uniformă a culorii, pe când multe pensule de la Flormar sunt prea subțiri și necesită o atenție sporită pentru aplicarea ojei. Cum ojele Flormar sunt acum 8-10 lei, eu merg pe Avon.

20130719_235447-002 20130719_235215-001

 

Oja de la Astor are 6 ml și costă cam 8-10 lei, depinde de magazinul de achiziție. Aplicarea este extrem de problematică în cazul acestei oje și în cazul ojei 135 (un albastru, pastel). Trebuie să aplici 2 straturi sau chiar 3 pentru ca oja să fie opacă. Însă cele 3 straturi de ojă nu se văd absolut deloc inestetic.  Pensula este mai subțire decât cea de la Avon, iar la capitolul strălucire stă binișor.

Durează mai mult pe unghii spre deosebire de ojele de la Avon, Orly, Seventeen. Iar timpul de uscare este cam de 5-10 minute.

20130719_235416

Ojă Astor Fashion Studio, numărul 137/ 6 ml, preț 8-10 lei/ magazine de unde poate fi cumpărată: DM, Douglas, Carrefour

 

Acum vă las cu niște poze cu manichiura Strawberry lemonade, la care am adăugat, pe inelar, top coat-ul de la Sephora Gold Fever. Este top coat-ul care personalizează orice manichiură și îmi place enorm. Vă pup

 

20130719_222045-001

20130719_235729-001 20130719_235512-001

Lasă un răspuns

