Răsfăț de frumusețe

Săptămâna aceasta a fost un targ de frumusețe în București, unde diverse firme s-au înghesuit să ofere promoții care mai de care. Dacă merita să cumperi de la târg sau nu rămâne la latitudinea fiecăreia. Spre exemplu, erau oje care aveau același preț ca în magazine sau erau produse de machiaj, chipurile reduse, însă la același preț.

Am fost în plimbare cu Ana la târg și ne-am clătit ochii pe la standurile expozante. Părerea mea? Dacă îți lipseau produse de frumusețe merita să vii la târg să le cumperi. Dacă nu…. nu plecai cu inima îndoită de aici.

Hai să vă arată cumpărăturile mele economice și să vă vând un pont. Știți oja aceia superbă de la China Glaze It’s a trapeze? Uite-o aici:)

Search results for TB

Am cumpărat de târg copia fidelă și m-am bucurat și de-o reducere, datorită Giei care a colaborat cu Golden Rose. Și tot de la GR am cumpărat copia fidelă a ojei Naked Toasted de la Urban Decay.

20130929_163324 20130929_163343

Pe scurt mi-am cumpărat 2 oje de la Golden Rose și cam atât. În ultima perioadă am oprit, serios, cumpărăturile de farduri pentru că erau inutile… Știu și înțeleg că sunt o grămadă de produse atrăgătoare și aceasta este treaba marketingului să te atragă, însă aștept să mai îmi consum din produse apoi mai cumpăr. Bine doar un BB cream asiatic mai iau și mă opresc. :))

Ojele sunt GR din colecția Jolly Jewels 115 (copia lui China Glaze) și GR Fashion Color 43 (Naked Toasted).

Prima ojă, Jelly Jewels este superbă, mi-e așa de drag să o tot admir. Abia aștept sa îmi fac manichiura cu ea. Are zeci de confetti colorate în ojă și mă binedispune. Singura diferență între ea și cea de la China Glaze este ca GR are și particle fine, discrete, de sclipici. O voi aplica peste o bază albă, pentru un efect mai wow. Sticluța de ojă îmi aduce aminte de ojele de la A England, are aceiași formă. Are 10 ml și a costat 15 lei.

20130929_163415 20130929_163404 20130929_163356 20130929_163500 20130929_163505 20130929_163509 20130929_163523 20130929_163528

Cea de-a doua ojă nu este foarte fotogenică pentru că nu mi-a permis să o pozez exact așa cum este ea. În poze pare altfel. Ea, în realitate, este o ojă de toamnă care mă duce cu gândul la nuanța Toasted din paleta Naked și în special seamană cu oja Toasted, din colecția de oje Naked de la Urban Decay.

naked_nails1 naked3 ud_naked_nails UD-Naked-Nails-5632

Oja are nuanța 43, 6,5 ml și a costat 4 lei. Este un arămiu sidefat, superb.

20130929_163639 20130929_163555 20130929_163423

Apoi ne-am întâlnit și cu Anne care ne-a răsfățat cu câteva bunătăți de la Aseyda. Am primit 3 sticluțe cu uleiuri și o cremă de masaj pe care abia aștept să o testez.

Una peste alta cel mai mult mi-a plăcu întâlnirea cu fetele, plimbarea prin ploaie (îmi place mult toamnă), iar mai apoi micile cadouri pe care mi le-am făcut. Vă pup

O părere la “Răsfăț de frumusețe

  1. Pingback: Povestea lunii septembrie [Favoritele lunii] | makeupbymaia

Lasă un răspuns

